Niekomfortowy problem, który rozwiąże plastyka warg sromowych

Niekomfortowy problem, który rozwiąże plastyka warg sromowych
Przeczytaj moją historię i dowiedz się, czy warto postawić na zabiegi z ginekologii estetycznej.

Niekomfortowy problem…

W moim domu sex zawsze był tematem tabu. Rodzice nie rozmawiali o kobiecości, o moim ciele, o tym co się ze mną dzieje. Pierwsza miesiączka zaskoczyła mnie. Nie wiedziałam co się dzieje, byłam przerażona. Siostra mi pomogła wtedy. Czasami słucham, że jest to wydarzenie kobiecości w domach innych dziewczynek. U mnie tego nie było. Swoje ciało tak naprawdę zaczęłam świadomie poznawać w wieku 26 lat przez mężczyznę którego poznałam. On odkrywał mnie centymetr po centymetrze. Wtedy też zaczęłam zauważać że kiedy jestem rozemocjonowana, podniecona to między nogami co się powiększa i przeszkadza mi, powoduje dyskomfort ocieranie się o bieliznę.

Zabieg, który odmienił moje życie

Dopiero ginekolog powiedział mi, że mam przerośnięte wargi sromowe. To zaczęło być coraz bardziej niekomfortowe, zaczęłam unikać mężczyzn. Czytałam patrzyłam co można z tym zrobić, ale niewiele udało mi się znaleźć. W wieku 34 lat poznałam cudownego człowieka, przy nim przestałam krępować się siebie i swojego ciała. Zaakceptowałam siebie tam na dole. Pewnego dnia widziałam w telewizji że jest program w którym pomagają takim osobom jak ja, z dyskomfortem własnego ciała. Zaryzykowałam. Wysłałam swoje zgłoszenie. Tydzień później zaprosili mnie na rozmowę. To było bardzo krępujące musiałam opowiedzieć o tym co czuje. Popłakałam się. Musiałam pokazać w czym jest problem. Wtedy lekarz ginekolog ,który mnie badał powiedział, że pomogą mi, wystarczy plastyka warg sromowych i przestanę odczuwać dyskomfort. Nie wierzyłam że to jest takie proste i że ktoś zrobi to dla mnie. Oczywiście miało to swoje konsekwencje bo był to program nagrywany i emitowany w telewizji. Cały świat musiał się o tym dowiedzieć cała Polska całe miasto. To było dla mnie dobrą lekcją. Dzięki temu nauczyłam się akceptować siebie, bez względu na to co myślą i mówią o mnie inni. Plastyka warg sromowych odmieniła moje życie. Teraz uwielbiam seks a teraz jeszcze bardziej, nie czuję żadnego dyskomfortu. Uwielbiam obcisłą bieliznę i uwielbiam patrzeć jak oczy mojego mężczyzny świecą się gdy na mnie patrzy jak jestem szczęśliwa.

PODOBNE WPISY
—————————-

http://olsztyn.naszemiasto.pl/forum/temat/pomyslowy-biznes,172349,1,t,id,n.html#odpowiedz-162997
http://www.forumdlafirm.pl/index.php?/topic/1575-skad-wlasciwe-oprogramowanie-dla-firmy/page__st__20
http://anakonda.czest.pl/potrzebujesz-busa-postaw-na-wynajem-busow-w-zabrzu
https://regono.wordpress.com/2017/03/04/rzeczy-ktore-musisz-wiedziec-o-software-contact-center/

Skomentuj

