Jak program do obsługi klientów pomaga w sprzedaży?

Jak program do obsługi klientów pomaga w sprzedaży?
Prowadzisz dział contact center, a mimo to wyniki ze sprzedaży nie są na zadowalającym poziomie. Czasem może okazać się, że wystarczy wprowadzić drobne zmiany, np. zainwestować w dedykowany system. Dowiedz się, w czym może on pomóc.

Więcej zadowolonych klientów, krótszy czas oczekiwania na połączenie

Przede wszystkim program do obsługi klientów to krótszy czas oczekiwania na połączenie. Nie jest tajemnicą, że długie czekanie na rozmowę z konsultantem bywa bardzo frustrujące, a w skrajnych wypadkach może doprowadzić do tego, że potencjalny zainteresowany skontaktuje się z konkurencją, do której łatwiej będzie mu się dodzwonić. Do tego nie można dopuścić. Żeby takie sytuacje nie były normą, warto zainwestować w program do obsługi klienta. Jest on wyposażony w wiele przydatnych funkcji, jak np. kolejkowanie połączeń. W dużym skrócie mechanizm polega na tym, że rozmowa jest automatycznie kierowana do kompetentnych działów lub osób, które są w stanie udzielić wyczerpujących informacji na zdany temat. W ten sposób można bardzo szybko załatwić wszelkie drażliwe kwestie, a w tym samym czasie obsłużyć znacznie więcej zainteresowanych. Nic wiec dziwnego, że takie rozwiązania z roku na rok znajdują coraz większe grono zainteresowanych. Automatyzacja działań jest bardzo potrzeba, a krótki czas oczekiwania i załatwienie sprawy już podczas jednego telefonu wpływa na ilość zadowolonych z obsługi klientów.

Mniej utraconych leadów

Kolejną zaletą, jaka niewątpliwie ma program do obsługi klientów jest mniej utraconych leadów. Nigdy nie wiadomo, czy człowiek, któremu z różnych powodów nie udało się dodzwonić do centrali nie okaże się strategicznym partnerem i kluczowym klientem. Na szczęście nowoczesne systemy są wyposażone w wiele udogodnień, jak np. callback. W dużym skrócie mechanizm polega na tym, że jeśli komuś nie uda się dodzwonić do konsultanta, system automatycznie oddzwania. Tym sposobem żadne z połączeń nie będzie utracone, co ma bardzo wiele zalet. Poza tym, klient poczuje się doceniony, jeśli dowie się, że firma sama do niego oddzwoniła. Może poczuć się wtedy kimś ważnym i szybciej będzie w stanie podjąć decyzje zakupową. Warto więc korzystać z możliwości, jakie dają nowoczesne systemy do komunikacji z klientem. Są one niezmiernie istotne i mogą pomóc w wielu sytuacjach. Trzeba pamiętać, że jeśli to zaniedbamy, nasza konkurencja będzie rosła w siłę, a my z czasem możemy stać się coraz mniej znaczący na rynku. Do tego nie wolno dopuścić.

PODOBNE WPISY
—————————-

http://focuscontactcentre.com/systemy-obslugi-klienta-pomoga-rozwijaniu-contact-center-firmie
http://www.forumdlafirm.pl/index.php?/topic/1321-systemy-informatyczne-crm/
http://www.forum.pieniadz.pl/wiad123442.html#123442
http://dualgroup.pl/chcesz-zwiekszyc-sprzedaz-postaw-oprogramowanie-typu-crm-web-based-software

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s